Margitszigeti triatlon

Az idei évben egy kicsit csúszott az ún. Évadnyitó triatlon a Margitszigeten. A szokásos május elseje helyett idén június 3-án lett megtartva. A hangulat változatlan, szóval még mindig nagyon jó! =) A hirtelen szervezés miatt voltak kisebb bonyodalmak, de összességében  újra jó versenyt tettek össze a szervezők. =)

Sárika és Zsófi Specije

Már a beléptetésnél összefutottam Zsófival, majd a felkészülés után rögtön a vízben is találtuk magunkat. Némi késéssel el is lőtték a rajtot. Az úszásra elég jól beosztottam az erőmet, de még nagyon sokat kell dolgozni ezen a számon, hogy elfogadható módon szeljem a habokat. A kerékpáron sikerült egy egész normális tempót menni, de nem értem el azt, amit edzésen mutattam magamnak. Sikerült jó állapotban leszállni a bringáról hála egy spori szélárnyékának. A futás eleje nehezen indult, első triatlon versenyem volt idén. De azért belejöttem, viszont a 2. kilométer környékén beszúrt az oldalam, ami kirángatott a gépelésből. Innentől már harc volt a célba érésért. Végül beértem és az időt megpillantva mosolyra kanyarodott a szám. A tavalyi időmhöz képest 7 percet javítottam, aminek nagyon örülök. Nem volt hiába az a sok fájdalom. =)

Ha ezt a 7 perces javulást az 1 órás versenyen rávetítem az ironman távra, akkor elég biztató eredményt kapok. Kíváncsi vagyok az idei főversenyemre. =)

Vélemény, hozzászólás?

