Bejelentkezés + Vivicittá + Sori Duatlon

Már idejét nem tudom, hogy mikor írtam utoljára. Nem is tudom, hogy hol kezdjem. Érettségi, úszás, futás, duatlon. Ezek jutottak most eszembe.

Az érettségin nincs mit magyarázni. Idén végzek és érettségizni kell.  Nincs mese. Viszont itt van ez az úszás dolog is. Edzéseken érzem, hogy alakulok, javulok. Volt verseny is, ami egy 12 órás éjszakai úszás volt. Fél órás etapokra volt szétosztva a csapat. Egy etapot 3 fő teljesített körönkénti váltásban. Az úszás jól ment, a hangulat jó volt, a meglepetés vendégeknek/szurkolóknak nagyon örültem.

Aztán volt volt a Margitszigeten egy futóverseny, a Vivicittá. 7,5km-es távon indultam, sikerült egy jó tempót futnom, tartalékolva egy kicsit a délutáni 3,5 km-re. Ezen már csak örömfutás ment. Összességében ez is szuper volt. Jó futás, jó hangulat, jó társaság. =)

És a legutóbbi hétvégén részt vettem a XV. Sori Duatlonon. 2,4-8-1,2 volt a táv. A futás részben aszfalt részben földút volt. Utóbbi kicsit meglepett és nem is annyira tudtam haladni rajta. De hát valahogy meg kellett oldani. A bringatáv 4 körre volt elosztva, 4x2km. Elég kanyargós, technikás pálya volt. Nem volt benne igazán gyors szakasz. Kicsit fura volt a bringa utáni futás, mert idén még nem csináltam ilyet. Itt még említésre méltó a nagyon kedves szurkolótáborom, akik biztattak, buzdítottak. Ezúton ismét köszönöm Nekik. Jól esett. =)

A következő állomás a vasárnapi Fighter’s Run, ami országunkban először kerül megrendezésre.Nagyon kíváncsi vagyok rá. Már-már gyermeki izgalommal várom.

Nem lett túl jó poszt ez, így képek, bővebb kifejtés nélkül, de idő hiányában ennyire telik.

Vélemény, hozzászólás?

