Scitec RAW Power 2011 Budapest

Nem is húzom az idegeiteket tovább. Megvannak végre a képek, és vártatok eleget. Szóval bele is vágok! =)

Reggel 8 órára lehetett menni mérlegelni a Sportmax 2 épületébe. A szervezés fergeteges volt, mert csak 9 órakor engedtek be minket, addig mindenki kint fagyoskodott. Miután bejutottunk feleszméltünk, hogy hatalmas a sor. Szinte mindenki a versenyre jött. Mikor még 10 órakor tartott a mérleges, sejtettük, hogy nem lesz meg az előre beígért 10 órás kezdés. De ez nem is nagy baj. Minél többen vannak, annál jobb. A mérlegelésnél reggelivel együtt 59,3 kg-ot nyomtam. Elég karcsú egy ilyen versenyen… =)

A mérlegelések befejezése után megtartották a megnyitót és kifüggesztették az idő beosztást. A lányok kezdtek és őket követték az ifik, azaz az én korcsoportom. Átöltözést követően elkezdtem a bemelegítést. Majd mentális felspannoltam magam és beálltam a pódium mellé, várva a behívást.

Kezdőfogásnak 85 kg-t adtam meg. Szólításnál már meghúzott a csuklóbandázzsal és beporozott kézzel léptem a pódiumra. Leültem a padra és felszívtam magam. Bal csukló a jobb tenyérbe csaptam. Majd fordítva és behidaltam a súly alá. Kiemelem. Lassan leengedem és várom a vezényszót. “Push!” Erre megindul a karjaim kiegyenesítése és szép, tiszta nyomással meg volt a 85 kg.

A következő fogás a 90kg volt. Vagy egyszer nyomtam ki edzésen, vagy még nem mentem neki edzésen, nem emlékszem. Ez volt a kitűzött cél. Ezt mindenképp ki kellett nyomnom. Megint felspannolva mentem fel a pódiumra, majd elvégeztem a rituálém. Kiemeltem a súlyt, majd lassan leengedtem. Jött a vezényszó és ez is szépen, tisztán kiment.

Az utolsó fogásom 92.5 kg volt. Ezzel még biztos, nem próbálkoztam, de éreztem magamban az erőt. Ismét fel a pódiumra, majd rituálé. Súly kiemel, leenged, vár. Vezényszó és a súly lassan megindul felfelé. Nagyon lassan. A közönség buzdít. A lapozók buzdítanak. A kommentátor buzdít. Az oldal- és főbíró is buzdít! Nem tehettem meg, hogy nem nyomom ki! Lassan ment fölfelé a súly. Néha egyik kéz előrébb járt, mint a másik. Egy örökkévalóságnak tűnt ez a nyomás, de kiment. Átléptem az agyam által állított kerítést. A határt.

Ezzel a 92.5 kg-os egyéni csúccsal a kor- és súlycsoportomban 5. helyen végeztem. A verseny során begyűjtöttem 3 pólót és jó pár tápkieg kóstolót is.

Mészi ezzel a szöveggel adta oda: Megvan a célod! Bele kell nőni! =) (A fehér az én méretem, a piros pedig XXL-es.)

One thought on “Scitec RAW Power 2011 Budapest

Vélemény, hozzászólás?

