26. NIKE Félmaraton

Hatalmas, tagolatlan egyveleg. Tessék olvasni! =D

Esemény: 26. Nike Félmaraton
Idő: 2011.09.04. 10.00
Hely: Budapest

A döntés, hogy futok a versenyen, elég spontán volt, legalábbis a sportban szokásos időkhöz képest. Kb. 3 nappal a verseny előtt döntöttem el, hogy indulok, ha már kint leszek. A verseny napján elég meleg fogadott minket futós szemszögből. Nekem semmi bajom nem volt vele. Élveztem a meleget és süttetem a leapadt kenus felsőtestem. Szokásos rutin megint megvolt, amibe benne van a kb. 15 perces késés a rajtból. Így a mezőny után indultam neki a távnak. Zavart eléggé a tömeg és az előzgetés (mármint én előztem 🙂 de szépen lassan mentem előre. Igazából a táv alatt nem nagyon történt semmi. Frissítettem, élveztem a nap melegét, beszélgettem pár IM óta nem látott ismerőssel és próbáltam beérni az 1.45-ös iramfutót, mert akkor meglett volna az 1.30-as célom. Valahol a 18,5km-nél röviddel a fordító előtt megláttam Zsófit, aki első felesét tolta éppen, a visszafelé tartó tömegben, és az futott át az agyamon, hogy be kéne érni. Innen aztán bele lett adva minden, ami azért nem sok, mert IM óta 3 futó edzésem volt… Már nagyon fájt, de mentem, mert be kellett érnem őt! Hát nem sikerült, de 1.38-al a célban voltam. Majd ballagás vissza a sátorhoz, közben kis beszélgetés Zsófival, aki hősiesen helyt állt ezen a nem mindennapi körülményekben megrendezett testgyakorláson. Eszem, iszom, kínom, bánom közben összeszedtem magam és bringám, és elmentem a befutóhoz meglesni a többieket. Itt újabb ismerősökkel találkozás és több, mint valószínű, hogy elmulasztottam mindenkit. Vissza a sátorhoz, de közben kaptam egy durrdefektet. A hőmérsékletet mutatja, hogy kb. 6 baron volt a gumi és elvileg 9-t bír. Természetesen estem is a bringával, így felváltotta a csípőre esés fájdalma a futás okozta fájdalmakat. Mire visszaértem a sátorhoz már mindenki kipihente magát és vígan lehetett gratulálni mindenkinek, míg meg nem borultam. Jött a hányinger, szédülés és barátai. Kicsit összeszedtem magam és indultam haza, de az egyik lámpánál megidéztem Vukot, majd elszállt megint a kerék. Belső és ragasztó hiányában toltam haza felé, míg el nem fogyott az italom és teljesen megborultam. Beültem egy madaras teszkó, nem madaras verziójába és élveztem egy kicsit a légkondit és ittam egy kólát. Innen már simább, de nem könnyű volt az utam. Aludtam egy nagyon nagyot és elkönyveltem a történteket a maximális teljesítmény leadásának, ami azért jó érzéssel tölt el. Másnap durva izomláz fogadott, ami ismét egy hatalmas pozitív visszajelzés. Most már a főszerep a fekve nyomásé és a futásé, mert jön:

Okt.1. Fekve nyomó verseny Győr
Okt.2. Bp. Maraton
Okt. közepe Pump&Run

Vélemény, hozzászólás?

