I. Betyár Triatlon

A Sobri Jóska Bakonyi Kalandpark adott otthont ennek az első rendezésű versenynek. Szép környezet, jó szervezés, szuper pálya.

Egy elég mókásra sikeredett leutazás után következett a jól megszokott rutin feladatok. Rajtcsomag átvétel, mely során megkaptam a pólót, ami miatt neveztem. =) Bringa összerakás, depó, melegítés, majd a rajt.

1km volt az úszás, amit 2 körben kellett teljesíteni. A rajtba a szokásos bunyó megint meg volt, viszont ha a bójasor mellett úsztam akkor ott volt a bunyó, ha a másik oldalt, akkor ott. Szóval nem tudom, hogy miért, talán ennyire szexi vagyok a vízben, de mindig nálam van az adok-kapok. A kimászás is érdekes volt, mert sima, nagyon csúszós agyag volt a H2O-val teli medence széle, ami ugye befelé lejtett. Bemászásnál nem volt gond, mert előre dobtál egy hasast a vízbe, de kimászásnál ezt a mutatványt nem lett volna kedvem megismételni. Pedig sikerült… Szépen megcsúsztam kijövetelkor és csak ezután segített kimászni, az amúgy erre a célra odarendelt segítő.

A 42km-es bringázást 6db 7 kilis körben kellett teljesíteni. Végig élveztem, még az emelkedőket. De persze a legjobban azt élveztem, mikor a lejtőn elértem a 80km/h-t. Ilyet még sohasem tapasztaltam, hogy váltanék a keményebb fokozatra, de már nincs több. Összességében egy elég technikás pálya volt, viszont baromi gyorsnak is éreztem.

A kedvencem a futás volt. Sík terepnek volt meghirdetve, közben 4 kilométer hosszan emelkedett, majd csak a visszafordulás miatt lejtett. Döngölt földút volt, tele kövekkel, kavicsokkal, ami nem nagyon tetszett sem a cipőmnek, sem a lábamnak. Viszont egyenletesen futottam és a végén picit megtréfáltak minket, mert én egy 300 méterrel korábbi kapura gondoltam, hogy az lesz a célkapu, így már ez előtt 500 méterrel ráléptem a maxi pedálra. Hát nem az volt a kapu, így az a plusz 300m eléggé fájdalmas és szarul eső volt.

Bringázás alatt néha szórakozott velem a bal combfeszítőm és távolítóm. És a futás elején még megmaradt a feszítő érzése. Valószínűleg csak beképzeltem magamnak… Csak mókázni jöttem erre a versenyre, viszont elég keményre sikerült. Jövőre ismét jövök, mert szuper verseny szuper pályával.

2 thoughts on “I. Betyár Triatlon

Vélemény, hozzászólás?

