Tatai testgyakorlás + mostanság

Júl. 10. Tatai Maraton váltó

Szépen összegyűlt a verseny reggelén a 3 edzésonline csapat a tatai Öreg-tó partján.  3 x 6 fő az rengeteg! Nagyon szuper hangulattal kezdtük már meg a futást. Amit a kánikula csak fokozott. 2. ember voltam így elég volt a rajtoltatás után  kezdenem a bemelegítést. Majd némi váltóhely lokalizálás után megtörtént egy elszúrt váltás.

10-15″-cel előttünk történt szintén egy váltás, és ezt a futót szerettem volna beérni, hogy szélárnyékban végig döcögjek vele. Sikerült is befogni kb. 1 kilinél és elmentem vele. De 500m után már éreztem, hogy ez nem az én ritmusom, így elléptem.  Majd úgy 3 és 3,5 km között történt az első eltévedésem, mikor is a balra, partot követő keskeny ösvényen gondoltam a továbbhaladást. Haladtam is tovább kb. fél kilit. Ott vége lett. Akkor irány vissza és a 2 nyomvonalas úton irány tovább. Néha megpillantani véltem a korábban lehagyott futót, ami később beigazolódott, hogy előttem is volt.

4,5 kilinél egy meglepetés frissítő volt, amiről senki nem tudott, így csak a “jé, ez egy frissítő asztal volt” gondolat vezérelte visszatekintésemből jöttem rá, itt bizony kellett volna a fejre önteni vmi hűsítőt.

Lendületesen közeledve a cél felé ismét útelágazáshoz értem. Egyik lehetőség, hogy egyenesen előre egy hídon át. Másik pedig el balra, követve az oda vélt tópartot. Nekem persze a balos kanyar volt a szimpatikus és pár száz méter futás után vége lett az útnak és az helyi horgász klub tagjaitól kaptam egy kis felvilágosítást, hogy ha véletlenül futó vagyok és versenyzem, akkor eltévedtem. Illemtudóan megköszöntem az információt, amit magamtól biztosan nem tudtam volna realizálni a kis fejemben, és tettem egy 180°-os kanyart. Vissza a hídhoz és át rajta. Ez után nem sokkal a cipőm egyik víz kiengedő lyukába egy aprócska kavics fészkelte be magát, és okozott nekem elég kellemetlen lépéseket a célig.

Innen már elég kanyargós út vezetett a 7,1 km-nél lévő váltózónáig, de végig láttam a tavat. Az időt már nem tudom, de még így a 2 eltévedéssel is egy nagyon erős közepes időt hoztam össze, amivel elégedett vagyok.

A verseny után úszkáltam picit és kipróbáltam az új szerzeményem, egy 2XU neoprént.

Így 1 héttel atád előtt már nagyon megy a ráhangolódás a versenyre. Korábbi emlékeket idézünk fel, videókat nézünk, kapom a rengeteg tanácsot, ami ha szükséges lesz az elborult perceimben, akkor úgysem jutnak eszembe. De hátha. Mindenesetre köszönöm.

2 verzióm van az atádi célidőre. Az egyik a szintidőn belüli célba érés, ami ha nem baltázok el semmit, akkor gond nélkül meg lehet. A másiknál már konkrét terv van, de ezt nem árulom el. Ha sikerül, akkor nagyon örülök, ha nem, akkor megvan a jövő évi cél.

Hangulatom az elég kétarcú. Érzem magamban a tiszteletet és a félelmet a táv iránt, de egyben úgy várom, mint egy kisgyerek a karácsonyt. Viszont ahogy közeleg a verseny és érik a forma, annál erősebbnek érzem magam, ami nagyon is a helyén van. Már azt érzem, hogy szét tudnám szakítani az atádi pályát, de ezzel még várnom kell 1 hetet. =)

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

