Csak egy kis elmélkedés

2010 őszén kezdtem el igazán triatlonra edzeni. Tehát még elég friss vagyok a sportban, szóval mérföldeket tudok még fejlődni. Úszásom nulla volt. Kenusokkal úsztam, ahol a technika egy úszóedző rémálma. Senki nem tanított úszni, csak azt mondták, hogy “Ússz!” és ez csak télen volt 2,5-3 hónapig heti 1x. A kerékpárt, mint közlekedési eszközt ismertem és hajtottam, de mint verseny játékszer nem gondoltam rá. A futást meg küldtük keményen a teljes szezonban. Azzal nem volt probléma.

Viszont nem mindegy, hogy melyik számban fejlődök, mert olyan nincs, hogy mind a 3-ban rohamosan haladok előre. Az úszásnak a sebessége sem elég gyors, de ami rosszabb, az az, hogy hihetetlen sok energiát emészt fel. Szóval először ezen kell beindítanom a fejlődést. Ha energia takarékos, de egyenes vonalú egyenletes mozgásra képes úszást tudok produkálni, akkor elméletileg a bringán is az valódi teljesítményem tudom leadni és nem 30K/h körül ingázok egy tempós távon… És a bringán lehet a legjobban időt lecsípni az összidőből, mert ez  tart a legtovább. És ha az úszás nem szív le teljesen, ami után a bringán nem szenvedek, akkor egy normális futást is tudok produkálni, ami talán a legerősebb számom. Szóval terveim szerint atád után a elmerülök a habokban és rengeteg energiát fogok az úszásom javítására fordítani. Persze csak annyira, amennyire a körülmények engedik, mert érettségin nem kéne megbukni…

One thought on “Csak egy kis elmélkedés

  1. Úszáshoz még annyit, hogy technikával nem hiszem, hogy gond van. A szervezetnek még elég új dolog ez a normális úszás, így alkalmazkodnia kell, ami nem 3 nap. Így valahol itt lehet elásva a dolog. Szerintem.

Vélemény, hozzászólás?

