Margitszigeti évadnyitó triatlon

Ápr. 30. Margitsziget

Akkor egyből kezdem is, in medias res.
A népes mezőny elrajtolt az 50m-es medencében. Szinte csak öregfiúkkal voltam egy sávban, és ők előre leosztották a sorrendet, így én sem maradhattam ki ebből. Edzői utasításra és a verseny többi számára tekintettel a úszást elég lazára vettem, hogy a pulzusom ne legyen az egekben, illetve maradjon valami energia a maradék bő fél órára.

Sikeresen, elég jó pulzussal teljesítettem az úszás távját és egy gyors depó után már a margitszigeti Fő úton dolgoztak a dugattyúk. Teljesen új beállítással rendelkezett a szekerem a 2 hónapnyi beállításnak köszönhetően. Nem is lett olyan rossz, de még verseny után  végeztünk 1-2 apró módosítást rajta. A cipő felvétele után már fájt mindenem, de hát ez így volt rendjén, végül is egy szuper sprint távról van szó! Jó pontot kapnak a Margitszigetet helyreállító dolgozók, mert a tavalyi 2x5m-es kátyút eltüntettek, így már nem volt annyira veszélyes a pálya. Az agy itt már nem volt bekapcsolva, de az edzői utasításokat még feldolgozta és próbálta végrehajtani. A bringán ez még sikerült is, de a futásnál már annyira nem.

Cipőtépőzárja szét, láb ki belőle, rálép. Másik lábbal ugyan ez. Túl korán léptem ki a cipőből, mert még sok volt a depó bejáratig… Végül jött a jobbos kanyar és szinte azonnal is a depó vonal. Leugrás a bringáról és spuri. Bringa ledobása az állványra és futócipő fel, bukó ledob a helyére, sapi a kézbe, majd a fejre és indul a futás. Ahogy megindultam éreztem, hogy nagyon húzódik a hasfalam. Nem tudtam vele mit csinálni, csak reménykedni, hogy elmúlik, de igazából már kellett valami új fájdalom, ami eltereli a figyelmem a lábamról. Rögtön a pálya elején volt egy kavicságy, ami nem tetszett túlságosan. Később mögöttem megjelent edzőbá és újabb utasítások jöttek és pár jó szó. A feladat az volt, hogy fordítóig egyenletes, utána fokozó, majd az utolsó 400m sprint. Az egyenletest végre hajtottam, de a fordítónál nagyon visszaestem és csak abból tudtam gyorsulni. Fordulások nem a barátaim, kiesek a ritmusból. A másik probléma ott volt, hogy nem tudtam hol a 400m. Mire észbe kaptam, hogy akkor sprintelni kéne, mert lassan 400m lehet vissza, addigra már max. 200m volt hátra. Azt azért meghúztam. Megint kavicságy… és a befutó. Szédelgés, ledöglés a földre és hányinger. A visszajelzés jó! Kihajtottam magam teljesen. Meg lehetek elégedve.

Előtte utána beszélgetés a rég nem látott barátokkal. Este pedig lenéztünk a CM-re.

Reklámok

One thought on “Margitszigeti évadnyitó triatlon

Vélemény, hozzászólás?

