1 hónapja…

1 hónapja írtam utoljára, ami nem azt jelenti, hogy nem történt semmi. Sőt! Igazából nem is tudom, hol kezdjem. Talán az elején.

Letoltam egy nyelvvizsgát. Szépen megírtam. Szépen ledumáltam. Igaz, épp, hogy csak meg lett, de ki lehet pipálni. Egy dologgal kevesebb. Már csak az érettségit kell letudni belőle és egész tetszetős napjaim lesznek. Tesiből elkezdtem intenzíven készülni az érettségire, így az edzésen nem használt izmok is kapnak egy kis stresszt. Ennyit a tanulmányaimról.

Voltam egy hangulatos kerékpárversenyen, amit egy bányában rendeztek meg. 3 fős csapatokkal lehetett indulni. Góré mutatta nekem így már ketten megvoltunk. Zsófi segítségével beszerveztük Kristófot is, Zsófi öccsét. Kemény, csúszós pálya volt lenn a mélyben. Kristóf a pályabejárás alatt fáradt el picit és azonnal földre is vetette magát, hogy pihenjen. Górénak és nekem ezt a verseny alatt sikerült megtennünk. Góré lámpa nélkül egy sötét kanyarban kinézett magának egy tetszetős bóját és ráfeküdt. Nekem sikerült egy megfáradt versenyzőben elveszteni uralmam a szekér fölött és egy kordont eltalálni. Személyi sérülés nem történt, sem testben, sem lélekben. A fiúk hősiesen lenyomták a távot, gratulálok nekik. De a másik nemről sem feledkezhetünk el, aki Zsófi személyében egy a szegedi kajak-kenu versenyek lelátóján tomboló közönséget felülmúlva szurkolt nekünk. Köszönet érte!

Az idei évre teljesen más tervekkel vágtam neki, mint ahogy most alakulnak a dolgaim. A fő célom a 2012-es atádi ironman volt, de sors máshogy alakította utam. Az utolsó pillanatban lemondta a váltótársam a versenyt. Amit teljes mértékben megértek és támogatom is a célját! De mikor az incidens előtt 2 héttel beszéltünk róla, akkor miért nem szólt. Vagy mikor decemberben felhoztam a témát. Mindkét alkalommal biztosra mondta, hogy jön és semmi pénzért nem hagyná ki. Így, hogy lemondta, gyorsan kellett döntenem, hogy mi lesz a folytatás. Keresek másik váltótársat vagy egyéniben tolom le, esetleg kihagyom. Kihagyni semmiképp nem akartam, mert az a varázs megfogott, vagy ahogy ott mondják, megfertőzött a vírus. Váltótárs keresés mellett döntöttem, mert még a korom sem volt meg az egyénihez. Így elkezdtem keresgélni, de jött Fess, aki egy szimpla egyszerű kérdést szegezett nekem, ami már jó ideje foglalkoztatott. ” Miért nem nyomod le egyedül?” Ezzel megkaptam a lendületet és elkezdtem hatalmas lelkesedéssel szervezkedni, hogy egyéniben indulhassak. Első kör edzőbánál volt, akit nem kellett győzködni. Belement és felajánlotta segítségét a második, egyben talán nehezebb körben. Ez volt az, amit Herr Gyulánál kellett megtennem. Szépen összeszedtem érveim, miért is akarok egyéniben indulni és elküldtem neki. Eltelt 1 hét nem jött válasz. Nagyon vártam már a választ, mert ezen múlt, hogy hogyan is tervezzem a szezont. 2 embertől is kaptam nyugtató és biztató szavakat. Ewiltől, mert ő is most tolja le először a távot és szeretne gyönyörködni a szépen kidolgozott ex kenus hátamban a verseny ideje alatt, amit ha 20 perc késéssel, a váltósokkal együtt indulva, nem tehetne meg. A másikat pedig Zsófitól. Köszi, jól esett! 2 héttel a levél elküldése után, már már lemondva az egyéni indulásról, jött a mail. Gyula engedélyezte és sikeres felkészülést kívánt. Köszönöm! Így eldőlt, hogy borul minden eddigi tervem és már idén, 2011-ben megcsinálom a hosszútávot.

Vélemény, hozzászólás?

