Változás

A legutóbbi post óta sikeresen teljesítettem egy maratont (jelmezben), abbahagytam az amúgyis parkoló pályán lévő kenuzást és csatlakoztam a Special3 SE-hez.

Végül egy takarítónő bőrébe bújtam a 25. Bp. Maraton lefutásának idejére. Jelmezverseny ugyan nem nyertem meg vele, de nagyon dögös voltam benne. Az időm 4.06.07 lett, ami nem rossz. Bő negyed órával megjavítottam az egyéni csúcsomat, és 40 km-ig nagyon jól is esett a futás. Na, de nemcsak a futás esett jól, hanem az eső is esett rendesen. Ruhámból csavarni lehetett a vízet, nagyon nehéz volt, mert szívta magába a hülye anyag a vízet, mintha szivacs lenne.

Kis pihenő után lementem a telepre és elhoztam a cuccaimat és bejelentettem visszavonulásom. Felső vállam(jobb) és derekam teljesen szét ment. Remélem rendbe jön mihamarabb.

Pár nap múlva pedig eldöntöttem, hogy csatlakozok a Specialtri Se-hez. A mai nappal meg is kaptam az edzéstervet és már alig várom, hogy újra csináljak egy kis minőségi edzésmunkát.

Hozzászólás