Álom

Ma egy igazán érdekes álmom volt.
Triatlon versenyen voltam. Vmi rövidtávún, mert nem öltöztem át T1-ben. Verseny előtt ráadásul oda kellett adni a bringákat a rendezőknek, hogy ők vigyék el a depóba. Miután befejeztük az úszást, ami egy fedett medencében volt. Magamhoz képest roppant jó idővel végeztem, mert élbollyal jöttem ki.  Az úszás utáni kicsit bódult állapotomban csak a rendezők irányítására figyeltem. Egy szobába irányítottak, hogy ott várnak a bringák. Várt is. Darabokban. Szét volt szedve az összes és zacskóba összegyűjtve az összes bringáról az alkatrészek. Fékek külön, váltók külön stb. Láttam mindenkinek az arcán a meglepődést és a dühöt. Egyik sráccal összenéztem, néhány másodpercig néztünk egymás szemébe, majd sietve nekiálltunk összeszedni az alkatrészeinket és összerakni a bicót.
És itt felébredtem.

Azt kell tudni rólam, hogy nem izgultok sem verseny előtt, sem közben. Viszont ez az álom azt sugallja, hogy tudatalatt, azért mégis van vmi félelem, szorongás.

One thought on “Álom

  1. Semmi okod az aggodalomra. Ilyet már én is álmodtam, nem pont így, de ez volt a lényege. Volt, hogy több lépcsőben keleltt megoldani a problémát, pl elmenni alkatrészért egy raktárba ,D
    Szóval szerintem ez természetes.

Vélemény, hozzászólás?

