A napokban…

A napokban semmisem történik terv szerint velem. Kihagytam egy bulit a szombati hatvani triatlon OB miatt, de péntek este, miután egyik haverom bringáját felkészítettük a testgyakorlásra, elkezdtem szédülni és fájt már a fejem is. Nem sokkal ezek után megmértem a lázam és egy kellemes 39,2 °C-os lázacskát mértem. Estére téli takaró elő, és marad a remény, hogy holnapra már csak rossz álom lesz ez a láz. Hát a láz a valóban elmúlt, de maradt egy kis 37,6 °C-os hőemelkedés, de a szédülés és a fejfájás megmaradt. Mérlegeltem a dolgot, majd jött egy SMS egy másik haveromtól, aki szintén jött volna velünk, hogy fáj a mindene, és inkább nem jön. Ennek hála már kicsit hajlottam a testgyakorlás kihagyása felé, majd eszembe jutott mire is kell nekem ez a verseny. Ez a VB egyik előversenye. Így ha most kicsit meggyengülve odaálltam volna a rajthoz lehet, hogy veszélybe sodortam volna a VB indulásom, sőt még az atádi eXtremeMan-t is. Így a szombati nap a semmittevéssel töltöttem és beszélgettem egy régi barátommal. Többek között Juci is szóba került, de ez másik történet. Vasárnap reggel már teljesen jól voltam. Sokan irigykednek rám, mert egy betegség 2 nap leforgása alatt átmegy rajtam. “Józanul” végiggondolva, jó döntést hoztam szombat reggel a verseny kihagyásával, így csupán 4-5 nap fog kiesni a fekészülésemből. Ha elmentem volna versenyezni lehet, hogy be sem értem volna a célba, és hetek maradhattak volna ki a felkészülésből.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

